AutoSite.cz
AktualityčlánkyBezpečnostNovinkyMotorsportElektromobilitaZajímavostiDopravaTestyO nás

Fisker Karma

Fisker Karma

Kapacita lithium-iontové baterie poskytuje akční rádius až 80 km. Pak je aktivován spalovací motor, aby zásoboval elektromotory energií z generátoru. Tím se zvětšuje dojezd až na 483 kilometrů. (Upozornění: Vozidlo vybavené technologií EVer není poháněno spalovacím motorem. Spalovací motor slouží pouze pro zásobování elektromotorů potřebnou energií.)


Fisker

REŽIM STEALTH
Vůz Karma je v plně elektrickém režimu Stealth poháněn výhradně lithium-iontovou baterií.
- maximální rychlost 153 km/h
- zrychlení 0–100 km/h za 7,9 vteřiny
- celkový dojezd 80 km

REŽIM SPORT
V režimu sport je výkon lithium-iontové baterie kombinován s výkonem generátoru spalovací jednotky.
- maximální rychlost 200 km/h
- zrychlení 0–100 km/h za 5,9 vteřiny
- celkový dojezd 483 km
- lze dosáhnout hodnot 2,2 l/100 km a 53 g/km CO2 (dle SAE J2841)


Interier

PŘENOS SÍLY

Jednostupňová převodovka, požitek z jízdy bez nutnosti řadit.

Q-DRIVE

Konfigurace Q-DRIVETM vozu Karma sestává ze spalovacího motoru zapojeného sériově s generátorem a lithium-iontovou baterií, která zásobuje energií elektromotory na zadní ose a pohání zadní kola.


Fisker

BATERIE

Detaily
U vozu Fisker Karma je použita lithium-iontová baterie 20 kWh (200 kW ve špičce) s extrémně stabilním fosforečnanem železitým.

Životní cyklus baterie
Baterie s cykly údržby po 10 letech nebo po 160 000 ujetých kilometrů nemá příliš velké nároky.

Dobíjecí stanice
Není potřeba nabíjecí stanice. Dobíjet můžete z klasické zásuvky na 220 V,
která je v každé domácnosti.

Doba dobíjení

Průměrná doba dobíjení je 6 hodin ze zásuvky 220 V–240 V / 16 A.


Fisker

 

ELEKTROMOTOR

Výkon: 2 x 150 (408) (kW (PS))
Točivý moment: 1300Nm (2 x 650 Nm)

Baterie: 20,1 kWh, 180 KW lithium-iontová baterie s technologií Nanophosphate™

 

BENZÍNOVÝ MOTOR (ROZŠIŘOVAČ DOJEZDU)
 Typ: Ecotec 2.0 litr turbo
 Válec / ventily: 4 / 16
 Zdvihový objem: 1998cm
 Vrtání x zdvih : 86,0 x 86,0 mm
 Výkon : 156 / 212 / 4900 (kw / PS / min -1)
 Točivý moment : 353 / 2000 (Nm / min-1)
 Generátor proudu: 125 kW

Přidat komentář

Odesláním tohoto formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.

Poslední komentáře

Autor článku
Karel Bříza
Šéfredaktor
Další zprávy
Mercedes-Benz mění svůj závod v budoucnost elektromobility: Co to znamená pro řidiče?.jpg
Zákaz spalovacích motorů v roce 2035: Co to znamená pro řidiče?.jpg
Rivian získává půjčku 6,6 miliardy dolarů na stavbu moderní továrny v Georgii.jpg
Nové logo Jaguaru: Skok do budoucnosti nebo krok vedle?.jpg
Dodge Durango SRT 392 AlcHEMI: Ikonická pocta V8 před příchodem elektrifikace.jpg
BMW M3 GTR: Herní Legenda na Skutečných Silnicích!.jpg
BMW M3 GTR: Herní Legenda na Skutečných Silnicích!

Zajímavosti 2024-11-28 11:28:34 | 0
BYD Sealion 07: Nový hráč na norském EV trhu, dorazí příští rok!.jpg
Alfa Romeo 33 Stradale: Návrat legendy na vrchol rychlosti.jpg
YouTube
Dopravní statistiky
Statistiky za posledních 48 hodin

Počet dopravních nehod : 345x
Počet raněných : 70x

Nepřiměřená rychlost : 66x
Nedání přednosti v jízdě : 38x
Pod vlivem alkoholu : 5x

Vzniklá škoda : 25960 tis. Kč

Příběhy uživatelů
BLOG: Jak jsem se rozloučil se Superbem a našel svůj nový vůz
Videa
1732050352-valkyrie_silverstone_hero_desktop.jpg
Aston Martin Valkyrie – revoluce na kolech

Video 19.11.2024 | 22:05 | 0
1732049904-Lexus_Forecast_4-1500x900.jpg
1731799378-20241012_123254 (1).jpg
aa3ff9a30a45dbea9b6cc539da568d1a.jpg
První úmrtí v autonomním voze

Zelená 03.08.2016 | 17:26 | 0
7ec25635f3d53fd6bf410d3bba4b125a.jpg
Motosalon 2016 - Brno

Událost 05.03.2016 | 16:30 | 0