Mezi těmi, kteří začali svůj autosalon rekonstruovat, je také havířovský Autodům Vrána s.r.o., který svůj showroom v novém kabátě otevře již na začátku roku 2015. A proč vlastně? Vše potřebné se dozvíte v tomto článku, který Vám přiblíží, jak budou nové showroomy automobilky Škoda vypadat.
Hlavní prvky nového uspořádání exteriéru provozoven obchodních partnerů:
• Zelený vstupní portál před světlem zalitým proskleným průčelím,
• velká komunikační stěna vedle vstupního portálu autosalonu,
• stěna s novým logem značky ŠKODA na boční stěně budovy,
• bílý fasádní pás, lemující boční a horní hranu čela budovy,
• tmavě šedá fasáda
• nové pylony s logem značky a jménem prodejce a vlajkové stožáry.
Průběh celé rekonstrukce je zdokumentován na facebookovém profilu Autodům Vrána.
Prodejní síť značky ŠKODA v budoucnu zazáří novým leskem: Více než 5 300 obchodních míst na celém světě se bude prezentovat v modernější a atraktivnější formě, která nabídne dostatek místa pro rozšířenou modelovou paletu. Důkladně změněný vzhled, založený na novém designu značky, je integrální součástí Růstové strategie ŠKODA 2018. Do roku 2018 chce česká automobilka své celosvětové prodeje zvýšit nejméně na 1,5 milionu vozů ročně.
Na čelní stěně budovy se bude v budoucnu nacházet rozsáhlá komunikační stěna. Tato stěna o standardních rozměrech až 8 x 8 metrů upoutá pozornost a přímo osloví zákazníky. Budou zde prezentovány nové modely pomocí velkého banneru nebo prostřednictvím velké LED-obrazovky. Pevnou součástí komunikační stěny je velké logo značky ŠKODA v horní třetině stěny, které bude navíc v noci zářit do tmy.
„Největší modelovou ofenzívou v historii značky posilujeme naši pozici mezinárodně činné velké automobilky,“ říká Václav Koucký, vedoucí marketingu a strategie ŠKODA AUTO Česká republika. „V posledních letech jsme masivně investovali do modernizace a rozšiřování naší modelové řady. Nový vzhled našich obchodních míst teď vytvoří ideální rámec pro prezentaci našich vozů zákazníkům,“ dodává Koucký.
Implementace plánovaná do konce roku 2015
Do samotného vývoje nového konceptu byli zapojeni i prodejci značky ŠKODA. Celkem bylo zohledněno více než 5 000 podnětů od obchodníků z celého světa. Finální koncept byl mezitím prezentován na všech trzích značky ŠKODA. První pilotní obchodní místa už přešla na nový design. Do konce roku 2015 se nový design rozšíří celoplošně, podle plánů, které jsou individuálně uzpůsobeny pro jednotlivé země.
Přidat komentář
Poslední komentáře