AutoSite.cz
aktuality články bezpečnost elektromobilita doprava testy

Peugeot 407

.jpg

Design

Některé Peugeot zaujme svým futuristickým vzhledem, zde designéři odvedli vcelku dobrou práci.
Vůz je dobře aerodynamicky zpracován, což přináší lepší přilnutí k vozovce a vůz není náchylný na boční vítr.
Díky tomu má také přijatelnou spotřebu.


Peugeot 407

Zajímavostí na vozech Peugeot je jejich specifické otevírání zavazadlového prostoru, normálně by jste hledali tlačítko někde v místě nad registrační značkou či viditelné madlo. Peugeot je v tomto opravdu speciální, tlačítko pro otevření kufru se totiž nachází přímo v označení modelu. Nalezneme jej proto v nule u každého modelu.


Tlačítko víka kufru

Pokud jsme u otevírání kufru, tak po otevření vás můžeme opět potěšit, velikost kufru je totiž více než dostačující. Pokud víte, jak vypadají vaky florbalových hráčů, tak jsme jich do kufru tohoto vozu naskládali čtyři.


Víko kufru

 

Interiér

Na první pohled ve 407 zaujme také interiér, ten je zpracován celkem kvalitně.
Palubní počítač je umístěn v přehledném místě a ukazuje všechny důležité informace.
Bohužel odezva palubního displeje má docela velkou prodlevu.


Interier

Co se týče ovládaní, tlačítka jsou naoko umístěna pěkně, bohužel, co se týče jejich ovládání, to už tak příjemné není. Na první pohled sice rozložení působí přehledně, ovládaní s ním Vám bohužel může chvíli trvat.


Prostornost

 

Motor

V našem případě jsme vyzkoušeli motor 1,6 s dieselovým motorem. Ten je vcelku svižný a má dobrý záběr při rozjezdu. Po městě s ním může zkušený řidič jet i do 5 litrů paliva v dobrých podmínkách. Při vyšších rychlostech je bohužel spotřeba o něco větší a absence šestého rychlostního stupně tomu moc nepomáhá.
Jinak 407-ka nabízí velice dobré jízdní vlastnosti a takřka minimální hluk v kabině.


Peugeot 407

Pro orientaci cesta z Ostravy do Havířova si vzala z nádrže okolo sedmi litrů na sto kilometrů, co se týče například cesty z Havířova do Dolních Domaslavic, tam se Peugeot vzal okolo pěti litrů paliva na sto kilometrů.


Výfuk

Kvalita

Bohužel, jak tomu u Peugeotu chodí, ani zde se nevyvarovali inženýři problémům.
V naftovém provedení si určitě musíme dát pozor na filtr pevných částic FAP, a také větši kontrolu si dát na dvouhmotný setrvačník, který bude povětšinou špatný. To jsou asi nejdůležitější faktory toho to automobilu, každopádně při koupi si pozvěte odborníka. Testovaný vůz měl bohužel problémy s ABS/ESP systémy, což bývá častá vada u těchto vozů.

Klady:

- Design
- Spotřeba (nafta)
- Komfort

Zápory:

- klasický tvrdý posilovač
- absence 6 rychlostního stupně
- FAP a dvouhmotný setrvačník
- Cena

poslední úprava 30.4.2013

Autor článku
Jiří Dohnal
Redaktor+
Další zprávy
.jpg
Nissan hlásí propad tržeb !

Zajímavosti 4.11.19 | 20:31
.jpg
Aston Martin DB5 je k mání !

Zajímavosti 5.8.18 | 02:08
.jpg
Krádež motocyklu se mu nevyplatila !

Bezpečnost 30.7.18 | 22:41
.jpg
TATA Harrier

Novinky 30.7.18 | 18:25
.jpg
Nissan Armada - Mountain Patrol

Zajímavosti 19.4.18 | 00:38
.jpg
Block má novou hračku ze Skupiny A WRC

Zajímavosti 18.4.18 | 00:17
.jpg
Uber bez řidiče srazil ženu !

Bezpečnost 20.3.18 | 02:18
.jpg
Tesla pozastavila výrobu Modelu 3

Zelená 13.3.18 | 14:20
YouTube
Dopravní statistiky
Statistiky za posledních 48 hodin

Počet dopravních nehod : 297x
Počet raněných : 63x

Nepřiměřená rychlost : 62x
Nedání přednosti v jízdě : 28x
Pod vlivem alkoholu : 16x

Vzniklá škoda : 19193 tis. Kč

Videa
.jpg
První úmrtí v autonomním voze

Zelená 3.8.16 | 17:26
.jpg
Motosalon 2016 - Brno

Událost 5.3.16 | 16:30
.jpg
Reflexní prvky

Bezpečnost 22.2.16 | 12:11
.jpg
Upoutávka na Relax auto moto meeting

Zajímavosti 29.6.15 | 16:30
.jpg
Autosalon Škoda

Video 25.9.14 | 18:30