Kapacita lithium-iontové baterie poskytuje akční rádius až 80 km. Pak je aktivován spalovací motor, aby zásoboval elektromotory energií z generátoru. Tím se zvětšuje dojezd až na 483 kilometrů. (Upozornění: Vozidlo vybavené technologií EVer není poháněno spalovacím motorem. Spalovací motor slouží pouze pro zásobování elektromotorů potřebnou energií.)
REŽIM STEALTH
Vůz Karma je v plně elektrickém režimu Stealth poháněn výhradně lithium-iontovou baterií.
- maximální rychlost 153 km/h
- zrychlení 0–100 km/h za 7,9 vteřiny
- celkový dojezd 80 km
REŽIM SPORT
V režimu sport je výkon lithium-iontové baterie kombinován s výkonem generátoru spalovací jednotky.
- maximální rychlost 200 km/h
- zrychlení 0–100 km/h za 5,9 vteřiny
- celkový dojezd 483 km
- lze dosáhnout hodnot 2,2 l/100 km a 53 g/km CO2 (dle SAE J2841)
Interier
PŘENOS SÍLY
Jednostupňová převodovka, požitek z jízdy bez nutnosti řadit.
Q-DRIVE
Konfigurace Q-DRIVETM vozu Karma sestává ze spalovacího motoru zapojeného sériově s generátorem a lithium-iontovou baterií, která zásobuje energií elektromotory na zadní ose a pohání zadní kola.
BATERIE
Detaily
U vozu Fisker Karma je použita lithium-iontová baterie 20 kWh (200 kW ve špičce) s extrémně stabilním fosforečnanem železitým.
Životní cyklus baterie
Baterie s cykly údržby po 10 letech nebo po 160 000 ujetých kilometrů nemá příliš velké nároky.
Dobíjecí stanice
Není potřeba nabíjecí stanice. Dobíjet můžete z klasické zásuvky na 220 V,
která je v každé domácnosti.
Doba dobíjení
Průměrná doba dobíjení je 6 hodin ze zásuvky 220 V–240 V / 16 A.
ELEKTROMOTOR
Výkon: 2 x 150 (408) (kW (PS))
Točivý moment: 1300Nm (2 x 650 Nm)
Baterie: 20,1 kWh, 180 KW lithium-iontová baterie s technologií Nanophosphate™
BENZÍNOVÝ MOTOR (ROZŠIŘOVAČ DOJEZDU)
Typ: Ecotec 2.0 litr turbo
Válec / ventily: 4 / 16
Zdvihový objem: 1998cm
Vrtání x zdvih : 86,0 x 86,0 mm
Výkon : 156 / 212 / 4900 (kw / PS / min -1)
Točivý moment : 353 / 2000 (Nm / min-1)
Generátor proudu: 125 kW
Přidat komentář
Poslední komentáře