Registrace | 0/67 online
Autosalon v Brně letos nebude !
Autosalon v Brně letos nebude ! 975  674


Publikováno dne 25.2.14 v 00:51

TISKOVÁ ZPRÁVA

Vedení společnosti Veletrhy Brno, a.s. přehodnotilo záměr uspořádat mimořádný ročník Autosalonu Brno 2014 a rozhodlo, že se letošní Autosalon v nově navrženém konceptu neuskuteční.
Generální ředitel BVV Jiří Kuliš k tomuto rozhodnutí uvedl: „Současná situace na trhu osobních automobilů neumožňuje uspořádat plnohodnotný Autosalon, který návštěvníci očekávají.“

Vedení společnosti Veletrhy Brno a.s., se v loňském roce společně s SDA (Sdružení dovozců automobilů) dohodlo, že Autosalon Brno se bude konat pouze při účasti alespoň hlavních 17 – 20 automobilových značek. Tento cíl se nepodařilo dosáhnout.

Ve spolupráci s vedoucími automobilovými značkami byl ze strany BVV připraven „multimediální“ koncept veletrhu, který byl zástupci hlavních automobilových značek hodnocen jako historicky nejlepší po stránce obsahové i cenové.

Současné rozdělení trhu, stagnující prodeje osobních automobilů s převahou firemních prodejů, velmi pomalá obměna vozového parku v České republice oproti jiným zemím, zapříčiněná nižší koupěschopností obyvatelstva, situace některých automobilek, omezení financování marketingové podpory ze strany centrál automobilových výrobců jsou hlavní faktory, které neumožňují uspořádat veletrh v reprezentativní podobě. To jsou také hlavní změny od Autosalonu Brno 2007.

Veletrhy Brno nechtějí opakovat Autosalon 2013, na kterém se představily prakticky pouze tři vedoucí automobilové značky s největším podílem na trhu (47%, 2013) – Škoda, Hyundai, Ford.

Autosalon Brno patří mezi divácky nejoblíbenější a nejnavštěvovanější veletržní akce v Česku. Autosalon Brno navštíví denně 25 – 40.000 návštěvníků, pro takovou návštěvnost je logisticky vybaveno pouze výstaviště v Brně. Návštěvníci si v jednom místě a čase mohou naživo porovnat nabídku osobních automobilů, což neumožňuje žádný jiný marketingový nástroj. Počet návštěvníků je odvislý od počtu účastnících se značek. Při účasti většiny značek má Autosalon návštěvnost 120 – 130 tis. osob.

Dle průzkumu mezi návštěvníky je Autosalon v Brně akcí skutečně národní. Navštěvuje ho 70% návštěvníků z celé České republiky, Slovenska a dalších států, pouze 30% jsou osoby z Brna a jihomoravského kraje. I přes loňské zklamání je 81% návštěvníků připraveno navštívit Autosalon Brno znovu, protože je to pro řadu z nich „kultovní událost“ roku. Dle provedeného průzkumu se 17% návštěvníků rozhoduje přímo na Autosalonu o koupi vozu. Pro více než 50% je Autosalon důležitým vodítkem v dalším rozhodování o nákupu osobního vozu v delším časovém horizontu.

„Český automobilový průmysl a zahraniční importéři takto bohužel ztrácí společnou prezentační platformu, která je ověřená a funguje. Pevně věřím, že se situace na trhu osobních automobilů v Evropě a České republice zlepší natolik, že budeme moci představit ve všech parametrech reprezentativní veletrh osobních automobilů v roce 2015,“ uvádí Kuliš k osudu Autosalonu v Česku do budoucna.

K dopadům na hospodaření společnosti Kuliš uvedl, že Autosalon není obsažen v hospodářském plánu společnosti a jeho zrušení nemá žádné podstatné negativní dopady na ekonomiku společnosti Veletrhy Brno.

autor : Karel | zdroj :

Předchozí 3 aktuality
Komentáře



Sociální sítě
FB Na našem Facebookovém profilu naleznete celou galerii obrázků z našich článků.
YT Galerie všech recenzí, je dostupná na našem YouTube profilu.
Přehrávač YouTube

Vyhledat v textu :

Vyhledat značku :

Dopravní statistiky
Data nasbírané k 23.6.18

Počet dopravních nehod : 216
Vzniklá škoda : 13481 tis. Kč

Nepřiměřená rychlost : 42x
Nedání přednosti v jízdě : 19x
Pod vlivem alkoholu : 21x

Reklama fl-golfing

Golf na Floride, dovolena v USA

Obrázky z galerie
galeriegaleriegaleriegaleriegaleriegalerie
Počasí na 3 dny
DEN1 DEN2 DEN3
Oficiální Facebook
Partneři klubu
image
image
image
image
image
image
© 2005 - 2013 Alvaso.cz
© 2013 - 2018 AutoSite.cz
Příspěvky v diskuzi
Compy : Mno tak diskutování asi nebude :( ... nějaká doba proběhla a ani čárka.
Compy : Noo, v úterý se možná dočkáte slibované Insignie ;)
Hammer : A ta by něka být doslova zelená...
Compy : Nezapomeň, že je ještě dřív potká "zelená" techologie ;)
Hammer : Zanedlouho uvidíte v našem testa faceliftovaný Opel Insignia
Naposledy online
Michaelkinly
Jamestom
AliceJoype
Mypeethes
inetryconydot
Pokud máte zájem o spolupráci, chcete se stát členem našeho týmu, máte zájem o inzerci u nás, ozvěte se na email pr-manager@autosite.cz.
Pokud Nás chcete podpořit, pošlete dobrovolný dar na účet : 1738245113 / 0800. Veškeré příspěvky budou využity na chod a zlepšování našich služeb.

Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu provozovatele autosite.cz zakázáno.
RSS kanály serveru autosite.cz jsou určeny pouze pro osobní užití.
Dodavatelem služeb je WEDOS.cz a provozovatelem serveru AutoSite.cz je soukromá osoba.

[Valid RSS] [Valid RSS] Přidat na Seznam.cz