Renault ví, jak upoutat potencionální zákazníky
Renault ví, jak upoutat své zákazníky. Zákazník příjde do prodejny s tím, že si chce vyzkoušet nový vůz Renault. Manager prodeje se Vás chopí a usadí do vozu. Poté se společně vydájí na cestu, když dojedou na křižovatku, tak se teprve začnou dít věci a to po zmáčknuti speciálního nového tlačítka "Va Va Voom". Jaké ? Na to se podívejte sami.
Autor článku
Karel Bříza
Šéfredaktor
Šéfredaktor
Další zprávy
YouTube
Dopravní statistiky
Statistiky za posledních 48 hodin
Počet dopravních nehod : 240x
Počet raněných : 52x
Nepřiměřená rychlost : 24x
Nedání přednosti v jízdě : 21x
Pod vlivem alkoholu : 9x
Vzniklá škoda : 21734 tis. Kč
Videa